poniedziałek, 3 czerwca 2019

Na co do kina w maju - tydzień 5...

SŁOŃCE TEŻ JEST GWIAZDĄ


Nie spodziewałam się niczego dobrego po tym filmie. Poszłam na niego bardziej dla zabicia czasu niż z ciekawości. Przynajmniej się nie zawiodłam. Fabuła oklepana, aktorzy sztywni, zero między nimi chemii. Widać, że się starają, ale nie wyszło. Nicola Yoon nie pisze jakichś rewelacyjnych książek, więc nie ma się co dziwić, że filmy na ich podstawie też rewelacyjne nie są.

OCENA: 4/10


POKEMON: DETEKTYW PIKACHU


Nastawiałam się na świetne kino, dostałam kino dobre. Spodziewałam się jednak większych zachwytów. Pokemony zrobione są rewelacyjnie. Duet Pikachu – Psyduck – wielki plus. Fabuła też jest w porządku. Bawiłam się świetnie, jednak czegoś mi tutaj brakowało. Może trochę bardziej złożonej fabuły? Mimo wszystko super wrócić do czasów młodości.

OCENA: 7/10


PASKUDY. UGLYDOLLS


Najlepsza animacja miesiąca maja. I co z tego, że morał jest tak oklepany, że bardziej już być nie mógł? I co z tego, że zwiastun pokazał nam wszystko co w tym filmie najważniejsze? Pomimo tego wszystkiego Paskudy to świetnie zrobiona animacja, z wpadającymi w ucho piosenkami i uroczymi postaciami. Polecam wszystkim dzieciom (dorosłym też).

OCENA: 7/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz