czwartek, 27 czerwca 2019

Filmy, na które czekam - lipiec...

Kliknięcie na tytuł filmu przeniesie Was do jego zwiastuna :)



Choć Spider-Man to jeden z tych bohaterów, za którymi średnio przepadam, to jednak jest to Marvel - przecież nie mogę tego filmu przegapić! :) Pierwsza część przygód Spider-Mana w wykonaniu Toma Hollanda średnio przypadła mi do gustu, a tutaj liczę na o wiele więcej. Mam nadzieję, że się nie zawiodę.






W końcu to horror. Czy muszę dodawać coś jeszcze? :)






Gdzieś przypadkiem zobaczyłam zwiastun tego filmu i od razu pomyślałam, że to świetny pomysł na film - świat, w którym tylko jedna osoba zna i pamięta piosenki The Beatles i robi na tym karierę. Do tego Lily James, którą bardzo lubię. No i zawsze miło jest posłuchać piosenek słynnego zespołu z Liverpoolu.






Pierwsza część była średnia (do tego był to bardziej dramat niż horror), druga już była lepsza, czy trzecia, najnowsza część okaże się najlepsza i najstraszniejsza z nich wszystkich? Po Klątwie La Llorony, która nieco mnie zawiodła, szczerze na to liczę.






Trzeba tu w ogóle coś dodawać? Czy jest ktokolwiek na świecie kto na ten film nie czeka?






Uwielbiam francuskie komedie. A do tego pierwsza część była prześmieszna. Liczę tylko, że druga będzie przynajmniej tak samo dobra.






Jim Jarmusch, Bill Murray, Adam Driver, Iggy Pop... Mam wymieniać dalej?






Woody'ego Allena przestałam lubić już dosyć dawno temu, ale na jego filmy zawsze czekam i zawsze idę na nie do kina. Tym razem pewnie nie będzie inaczej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz