poniedziałek, 9 marca 2015

Horrorowy konkurs!...

Zaczął się marzec, więc zgodnie z obietnicą, którą kiedyś tam zamieściłam na facebook'u, rozpoczynam na moim blogu nowy cykl filmowy. Ale zanim do tego dojdzie to najpierw jeszcze (uwaga! uwaga!) pierwszy konkurs u panny M. :) Mam do oddania trzy płytki DVD z filmami. A skoro nowy cykl będzie poświęcony horrorom, to i filmy do wygrania pochodzą właśnie z tego gatunku. Bo wiecie, kupiłam, obejrzałam, nie spodobały mi się i teraz muszę je gdzieś opchnąć ;) Jeden starszy, dwa nowsze. Dwa widziałam i mogę polecić z ręką na sercu, do trzeciego się zabieram, ale z takim reżyserem bardzo zły być nie może...

Pierwszy to Byzantium z 2012 roku. Mamy dwie ładne panie w rolach głównych (Gemmę Arterton i Saoirse Ronan), mamy wampiry i reżysera, który świetnie sobie z nimi radzi. Czyli coś dla fanów Wywiadu z wampirem.
Drugi film to Czwarty stopień z 2009 roku. Found footage, oparty na faktach horror o kosmitach z Millą Jovovich w roli głównej. Czyli coś dla fanów Z Archiwum X.
A na sam koniec perełka - bo nie samymi nowościami człowiek żyje - Dom na przeklętym wzgórzu z 1959 roku. Dziś może już bardziej śmieszyć niż straszyć, ale nadal to klasyka horroru z genialnym Vincentem Pricem w roli głównej.

w rzeczywistości wyglądają lepiej, zdjęcie robione żelazkiem ;)

A co trzeba zrobić, żeby któryś z tych filmów otrzymać? Tak naprawdę to niewiele. Wystarczy, że wyślecie do mnie maila (na niecoinna.m@gmail.com) w tytule wpisując tytuł filmu, który chcielibyście otrzymać. Za łatwo? To jeszcze nie koniec. W mailu napiszcie kilka zdań, akapitów, stron (jaką kto formę woli ;)) o swoim ulubionym filmie grozy bądź horrorze, który najbardziej Was ostatnio porwał, przestraszył, wcisnął Was w fotel, o którym myśleliście jeszcze długo po seansie i do tej pory kiedy o nim rozmawiacie przechodzą Was ciarki. Tylko tyle i aż tyle. Czasu macie niewiele, bo na Wasze maile czekam do piątku w południe. Ogłoszenie wyników jeszcze tego samego dnia wieczorem wraz z pierwszym wpisem z nowego cyklu :)

PS. A jak będzie dużo zainteresowanych to dorzucę jeszcze jeden film w gratisie ;)

1 komentarz: