niedziela, 13 listopada 2011

Na miły początek...

Witam wszystkich, którzy na mojego nowego bloga zajrzeli. Nowego, świeżego, dopiero co założonego. Jeszcze do niedawna miałam bloga tylko i wyłącznie z recenzjami filmowymi, ale potem stwierdziłam: "Kurde, i tak nikt tego zbytnio nie czyta, a skoro nikt ma tego nie czytać to zacznę pisać o wszystkim". I ta właśnie powstał pomysł na mojego nowego bloga. Zapytacie pewnie co na nim będzie? A więc... Wszystko. Wszystko to co mnie akurat w danym dniu, w danym momencie ciekawi, irytuje, wkurza. Ogólnie rzecz biorąc. Kiedy coś przykuje moją uwagę w jakikolwiek sposób na pewno o tym napiszę albo przynajmniej w jakiś sposób się do tego odniosę. Nie zakładam, że będę pisała codziennie bo pewnie tak nie będzie. Możliwe jest jednak, że będzie taki tydzień, w którym post ukaże się codziennie, możliwe, że będzie dzień, w którym ukaże się kilka postów, ale jest także możliwe, że znajdzie się tydzień, w którym nie pojawi się żaden post. Pomimo tego będę pisała kiedy tylko będę miała możliwość. Narazie to tyle. Dziękuję za uwagę.
Panna M.:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz